DXCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu yanlış yerde dikkatinizi çekerim daha konunun nereye açılacağını bilmiyorsun birde akıl verirmiş gibi konuuyorsun ben olsaydım o arkadaşın yerinde
neden 6. gün derdim?
Neden 6 gun derseniz siz bir site kurdunuz diyelim bir makinaya 0 bir site daha başlarda anlıyacagınız siteye bir siz girersiniz değilmi? hem ayrıca neden tuketici haklarına gidip neden 7 gün diye sormuyorsunuz!