IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim hatta hiç bir sorun yok iken !!!

1-) Ben senin sunucuna 1 aylık sunucu barındırma ücreti ödedim
2-) Benden 212.68.xx.xx ip istedin. 70 tane sağladım. ben bunların ücretini de ödedim.
3-) Peki benim suçum ne ? hattı mı veremedim ?

Sen msn loglarında hiç bir şekilde hatta los var demedin !!!!!!!!

Sunucumda load yuksek dedin !!!!!!

msn loglarını da hazırlayacağım.

Ben senin bu bilgisiz tavırlarından dolayı zarar etmek zorundamıyım ??????

Hatlarda sorun olsa eyvallah. tümünü iade edeyim.


biz sizinle 2 makina barındırma 70 ip 212. li 500 tl ye anlastık daha sonra ben 2 makınayı su an icin toplamaya gucum yetmediğini söledim ve size simdilik tek makına yollıcam diğerinide bir dahaki aya toplayıp gönderecem dedim sizde bunun üzerine ip adreslerinin azalıp azalmıyacagını sordunuz bende hayır ipler aynı kalacak cünkü iplerimin sıralı olmasını istiyorum dedim sizde bunu üzerine ozmn aynı fiyatlardan sağlıyamam 1 abrındırma 300 tl olur dediniz bende kabul ettim. loglar bendede var isterseniz hepsini yayınlarım 1 kelimesine dahi itirazım olmaz.!





Benim hatlarımda hiç bir problem yok... En ufak overseling dahi bulunmuyor.
IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önce şunu söyle sen hattan mı şikayet ettin yoksa serverdaki loadtan mı ????????

msn kayıtları var. hazırlıyorum....

loadlar yukseliyor acaba ondan kaynaklı olabilirmi dedim ayrıca hattın kasması sonucunda loadların yukselebilecegini düşündüm ama sadece düşündüm bak senin hattına laf etmedim konunun basından beri bunun hatı kotu demedim ben musteriyim eğer bir sorun varsa istediğimi dusunurum.