IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin sunucundaki load beni teknik olarak ilgilendirmez.

Hatta lag los varsa gel söyle. Trafik %80 boş. mrtg 'leri de yayınlayacağım.

Ben sana adaletli bir şey söyledim.

1-) bizim hattımız sorunsuz. bizden kaynaklanan sorun yok.
2-) iade istemekle bizim sizin için yaptığımız harcamaları iade etmeyiz.
Bundan dolayı,
server yer ücreti, 212 grubu ip ücreti ve 1 haftalık ücreti kestik. kalanı iade edelim dedim.

Sonuçta ben suçsuz yere neden bu ücretleri zarar edeyim ???

Bu saatten sonra da iade yapmıyorum.

Yapmayın tamam umrumda bile değil ama hakkımı sana helal etmiyorum sen anca r10 da yazarsın veya msnde yanlıs anlama reali karıstırmıyorum kesinlikle tam tersine ahireti karıstırıyorum işanlah orada senı bulacam ve soracam sana neden ? neden benım rıskımı yedin? ne diceksin ya senin ramındamı sorun vardı diceksin? o gun o soruyu sana soram bundan emin olabilirsin!