• 24-12-2009, 09:23:43
    #46
    Borçlandırılma olayı nerde yazıyor ?
  • 24-12-2009, 10:51:14
    #47
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borçlandırılma olayı nerde yazıyor ?
    ödeme geçmişine girince en altta - xx.xx$ diye birşey var orda para kesmiş

    bendende 44 dolar almış ... çıktı yani yuh
  • 24-12-2009, 11:22:13
    #48
    Üyeliği durduruldu
    bende çıkmamış henüz öyle bir yazı.
  • 24-12-2009, 11:33:51
    #49
    gariptir ki; kullandığım hesapların bir tanesinde dün akşam saat sekiz civarında ayın 30'una zamanlanmış ibaresi belirdi. Diğerinde ise hiç bir gelişme yok garip bir durum anlamadım gitti.
  • 24-12-2009, 11:41:24
    #50
    googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar iban 2012 ye kadar ertelenmiş şimdi iban girenler bu ay para alabiliceklermi?
    nasıl şuan doğrulama ödemesi aldıysak hesaplara ödemeleride girilen ibanlara yapılacaktır herhalde , ek olarak iban kalkmadı zorunlu hale getirilecekti o esnekleştirildi 2012 ye kadar herhalde umarım yanlış anlamamışımdır.

    benim hesaptada kesilme yok ve ayın 30 unda ibaresi gözüküyor umarım noelden önce alırız.
  • 24-12-2009, 11:42:33
    #51
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl şuan doğrulama ödemesi aldıysak hesaplara ödemeleride girilen ibanlara yapılacaktır herhalde , ek olarak iban kalkmadı zorunlu hale getirilecekti o esnekleştirildi 2012 ye kadar herhalde umarım yanlış anlamamışımdır.

    benim hesaptada kesilme yok ve ayın 30 unda ibaresi gözüküyor umarım noelden önce alırız.
    iban hala zorunlu halde. Fİnans kuruluşlarına vb 2012 ye kadar ertelendi. Bizi etkileyen bir durum yok
  • 24-12-2009, 12:31:29
    #52
    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense sağ gösterip sol vurdu bu ay bana
    ay sonu ödeme bekliyodum 110$ kadar fakat önceki aylarda yapılan ödemeler fazla olmuş, işte geçersiz tıklarmı ne çıkarılmış sözde ve adsense a borçlandırılmışım 50-60 $ kadar. dolayısıyla ödeme alamıycam gibi gözüküyor. böyle bişi başına gelen var mı benden başka?
    bağlantı birimlerinde raporlama hatası oluşmuş. onu düzeltmişler geçen hafta. bundan dolayı fazla yazılan kazanç geri alınmış...
  • 24-12-2009, 12:39:57
    #53
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağlantı birimlerinde raporlama hatası oluşmuş. onu düzeltmişler geçen hafta. bundan dolayı fazla yazılan kazanç geri alınmış...
    tamamda bndede borç var ben hiç bağlantı birimi kullanmam :S

    şuan kullanıyorum oda yazdığı borçu 1-2 yılda tamamlayacak şekilde
  • 24-12-2009, 12:59:34
    #54
    24 Ara Ödeme işlemde - ödemeler işleme girdi.