Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 24-12-2009, 10:51:14ödeme geçmişine girince en altta - xx.xx$ diye birşey var orda para kesmişKR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendende 44 dolar almış ... çıktı yani yuh - 24-12-2009, 11:41:24nasıl şuan doğrulama ödemesi aldıysak hesaplara ödemeleride girilen ibanlara yapılacaktır herhalde , ek olarak iban kalkmadı zorunlu hale getirilecekti o esnekleştirildi 2012 ye kadar herhalde umarım yanlış anlamamışımdır.googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim hesaptada kesilme yok ve ayın 30 unda ibaresi gözüküyor umarım noelden önce alırız. - 24-12-2009, 11:42:33iban hala zorunlu halde. Fİnans kuruluşlarına vb 2012 ye kadar ertelendi. Bizi etkileyen bir durum yokBoxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2009, 12:31:29bağlantı birimlerinde raporlama hatası oluşmuş. onu düzeltmişler geçen hafta. bundan dolayı fazla yazılan kazanç geri alınmış...tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2009, 12:39:57Üyeliği durduruldutamamda bndede borç var ben hiç bağlantı birimi kullanmam :Sgokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan kullanıyorum oda yazdığı borçu 1-2 yılda tamamlayacak şekilde
