• 22-12-2009, 02:59:57
    #28
    XlasisMatthew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Bu Ay Ödemeler Gecikecek 1. Neden Yılbaşı 2. Neden Doların Şuan Çok Fırlaması.
    Google $ olarak gönderim yapıyor, Türkiye'de ise kur çevriliyor. Bu yüzden Türkiye'deki $/TL paritesi Google'a nasıl etki edebilir ki

    https://www.r10.net/1059936938-post756.html
  • 22-12-2009, 12:30:15
    #29
    inş yılbaşından önce ödemeleri alırız..
  • 22-12-2009, 13:01:59
    #30
    Üyeliği durduruldu
    'Bu ay size gönderilmek üzere EFT ayarlanmış' yazısı çıkıyor mu sizde arkadaşlar...
  • 22-12-2009, 19:27:46
    #31
    Ödeme işleme girmiş. ( Çek ile alıyorum)

    22 Ara Kurye Ücreti -24,00 $
    22 Ara Ödeme işlemde -*** $
  • 22-12-2009, 19:28:26
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Benimde ödeme işlemde çek.
  • 22-12-2009, 23:51:45
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ocak 4 olmasın yine.
  • 23-12-2009, 02:02:16
    #34
    Amerikalıların Noel tatili filan bizi etkiler mi arkadaşlar?
  • 23-12-2009, 02:08:01
    #35
    Aramızdan ayrılanlar...
    sanmıyorum geçen ay bir aksiliktir oldu ve 2. kez geciktirdi ödemeleri bu ayda geciktireceğini sanmıyorum şahsen
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikalıların Noel tatili filan bizi etkiler mi arkadaşlar?
  • 23-12-2009, 02:14:10
    #36
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikalıların Noel tatili filan bizi etkiler mi arkadaşlar?
    büyük bir ihtimalle etkileyecek. ocak ta alcağız ödemeleri.