• 24-12-2009, 14:00:23
    #73
    Üyeliği durduruldu
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu iyice karıştı hesaplar kim alacaklı kim verecekli ben böyle reklam yayınlayıp borçu olacaksam ohoo

    hem reklam yayınlıyoruz hemde borçlu oluyoruz nasıl iş
    hocam bu borçlar geçersiz tıklardan gelmiş kazançlar değilmi ? ayrıca herkezde ödeme işlemde bizim başımız kelmi bana neden gelmedi hala :S
  • 24-12-2009, 14:00:29
    #74
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ödemeler işlemde mi Bende hala aktif olmadı yazı
    en aşağı bak
  • 24-12-2009, 14:00:50
    #75
    Üyeliği durduruldu
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu - ler benim kafamı karıştırmaya başladı

    ben bu ay ne kadar alacam şimdi veya alabilecekmiyim.

    ben ödeme alabilecekmiyim biri açıklık getirirse çok sevinirim
  • 24-12-2009, 14:03:22
    #76
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en aşağı bak
    Dostum ilk defa almıyorum aşağısında yukarısında bir yazı mevcut değil bazı arkadaşlarda ödeme işlemde yazısı aktif olmuş bende hala öyle bir yazı çıkmadı
  • 24-12-2009, 14:03:52
    #77
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu akşama kadar ödemeler hesaplarda olur arkadaşlar
    teşekkürler inş
  • 24-12-2009, 14:07:46
    #78
    işbank kullananlar 3-4 gibi hesaplarına geçer sanırım.
  • 24-12-2009, 14:08:12
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilgiliweb arkadaşım 243 + yatacak görünüyor burdan zaten. tüm zamanlara baktığında herhangi bir eksilme olmadığını göreceksin.
  • 24-12-2009, 14:10:15
    #80
    Üyeliği durduruldu
    barnabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgiliweb arkadaşım 243 + yatacak görünüyor burdan zaten. tüm zamanlara baktığında herhangi bir eksilme olmadığını göreceksin.
    teşekkürler.
  • 24-12-2009, 14:10:30
    #81
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Aralık 2009
    2 Ara Ödeme yapıldı - ayrıntılar
    Aralık ayı kazançları 10 Ocak tarihinde kesinleşecektir
    Bende de henüz bir hareket yok. Büyük ihtimalle çıkmayanlara bu gece ödeme işlemde yazısı çıkar ve önümüzdeki hafta pazartesi yada salı alırız