• 24-12-2009, 23:05:53
    ya araştırmalarıma göre geçersiz tıklamalar incelenip böyle düşülüyormuş. ama neden 12 aylık raporda düşmüyorda 3 aylıkda düşüyor anlamadım. onuda geçtik 60$ geçersiz tıkmı olur öh yani. 3-4 yıldır adsense kullanıyorum böyle birşeyi ilk defa yaşıyorum. buda cabası
  • 24-12-2009, 23:27:03
    Ödeme işlemde yazmayan varmı hala aranızda?
  • 24-12-2009, 23:35:10
    metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde yazmayan varmı hala aranızda?
    benim ödeme işlemde değil
  • 24-12-2009, 23:37:42
    Benimde ödeme işlemde, yarın kesin yatarmı arkadaşlar?
  • 24-12-2009, 23:38:31
    sablonmix09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ödeme işlemde değil
    inş bir kıllık çıkmaz
  • 24-12-2009, 23:57:36
    Benimde ödeme işlemde değil. Ayrıca Son 3 ay ve her zaman görünüm arasında 38$ lık büyük bir fark var.

    Son 3 Ay aktifken:



    Tüm zaman aktifken:
  • 24-12-2009, 23:57:40
    bende de ödeme işleme girmemiş..
  • 25-12-2009, 00:26:09
    Üyeliği durduruldu
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o hesap ile oluyor ama, gelişmiş raporlara bakınca ekim ve kasım ayları toplam kazancı 106 usd oluyor. Ama 98 usd gözüküyor. 8 usd'lik bir kayıp var.

    Herkes adsense borc kesti vs diyor, sanırım bende de öyle bir şey oluyor.


    sen yanlış hesaplıyorsun

    ekim ayı sonu bakiyen herşeyle toplam 155,54 .

    103,63 ödeniyor geriye 51,91.

    Kasımda kazanıyorsun 46,09 toplam hesabında 98 $ oluyor para kestiği felan yok herkez yanlış hesap yapıyor

    100 ü aşamadığın için malesef aralık ayında ödeme alamazsın.Ocakta anca
  • 25-12-2009, 00:26:48
    Kurumsal PLUS
    Geçersiz tık ne anlamadım. Zaten tık başı 0.03 veriyorsun bir de geçersiz tıktan para mı kesiyorsun... Kendi hatanın ceremesini neden biz çekiyoruz ey google!..

    Ödemelerimi yapabilmek için site sattım, yazıktır.