Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 25-12-2009, 10:01:01Üyeliği durdurulduböyle dediğine göre 30 undan sonra gelmeye başlayacak gibime geliyor.Alıntı
- 25-12-2009, 10:04:47Aramızdan ayrılanlar...ne alaka
o yazı senelerdir var ama genelde 27 sindede aldığımız oldu 3 ündede 5 indede o yazıya aldanma
bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-12-2009, 10:08:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kasım ayı sonunda bakiye 140 bu ay ödeme alacakmıyım yoksa diğer aya mı sarkacak anlamadım gitti

sizce bu ay alırmıyım ?
Edit: birde raporlardan kasım ayı kazancına bakınca 87 dolar diyor hesabım Ödeme Geçmişi diyince 140 bu nasıl iş anlamadım :S - 25-12-2009, 10:34:36YKB de bişi yok daha, en iyisi ben bi çay koyiim kendime bekleyeyim
o yazı senelerdir var ama genelde 27 sindede aldığımız oldu 3 ündede 5 indede o yazıya aldanma