Kasım ayı sonunda bakiye 140 bu ay ödeme alacakmıyım yoksa diğer aya mı sarkacak anlamadım gitti

sizce bu ay alırmıyım ?

Edit: birde raporlardan kasım ayı kazancına bakınca 87 dolar diyor hesabım Ödeme Geçmişi diyince 140 bu nasıl iş anlamadım :S