• 25-12-2009, 02:32:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim de işleme girmemiş. İşleme girmeyenlerden sözleşmeyi onaylayan var mı?
  • 25-12-2009, 02:38:44
    nihattr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de işleme girmemiş. İşleme girmeyenlerden sözleşmeyi onaylayan var mı?
    onayladım ben. işleme girmemiş! böyle bir ayrım mı var?
  • 25-12-2009, 03:00:42
    Hala ödeme işleme girmedi...
  • 25-12-2009, 03:18:58
    Üyeliği durduruldu
    ödeme işlemde olanlar yarın alır, bendede işlemde değil hala sözleşmeyi onayladım onla alakalı olduğunu sanmıyorum,

    bu arada işleme girdi yazısı çıkmadan çok ödeme aldım, yine öyle olabilir
  • 25-12-2009, 03:23:31
    posetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde olanlar yarın alır, bendede işlemde değil hala sözleşmeyi onayladım onla alakalı olduğunu sanmıyorum,

    bu arada işleme girdi yazısı çıkmadan çok ödeme aldım, yine öyle olabilir
    hiç rastlamadım umarım dediğiniz gibidir
  • 25-12-2009, 03:25:50
    bendede ödeme işlemde değil yarın için umutlar tükenmeye başladı sanırım
  • 25-12-2009, 03:28:59
    taylan2805 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onayladım ben. işleme girmemiş! böyle bir ayrım mı var?
    Zannetmiyorum da yine de aklımda kalmasın diye sormuştum. Ben de onaylamadım hala. Demek ki alakalı değil.
  • 25-12-2009, 03:45:56
    Sanırım Sabah Uyanan Bütün Herkez Adsense'ye Girip "Ödeme Yapıldı" Yazısını Görmek İçin İlk Bilgisayarını Açacak :}
  • 25-12-2009, 04:17:38
    posetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde olanlar yarın alır, bendede işlemde değil hala sözleşmeyi onayladım onla alakalı olduğunu sanmıyorum,

    bu arada işleme girdi yazısı çıkmadan çok ödeme aldım, yine öyle olabilir

    evet olabilir ama yinede inanamıyorum alabilceğime sanki alamıcakmışım gibi ocağpa kalacak gibi bi his war... işallah gelir...

    Hala ödeme işleme girmedi...