Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
25-12-2009, 03:23:31
#194
Ziyadenator
posetcay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ödeme işlemde olanlar yarın alır, bendede işlemde değil hala sözleşmeyi onayladım onla alakalı olduğunu sanmıyorum,
bu arada işleme girdi yazısı çıkmadan çok ödeme aldım, yine öyle olabilir
hiç rastlamadım umarım dediğiniz gibidir