ödeme işlemde olanlar yarın alır, bendede işlemde değil hala sözleşmeyi onayladım onla alakalı olduğunu sanmıyorum,

bu arada işleme girdi yazısı çıkmadan çok ödeme aldım, yine öyle olabilir