Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 25-12-2009, 13:45:13Bendede ödeme işlemde ama ben iban doğrulama olayınıda gerceklesdirmedim
- 25-12-2009, 13:46:29Ozaman Sizin'ki Çek Olarak İşleme Koyulmuştur..webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 13:46:33bende böyle yazıyor daha kasım ayı ödemesini almadım ben 30 un da göndericekler aralık ayı da işlem de diyor
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. - 25-12-2009, 13:48:03Ewet GOOGLE IRELAND LIMITED kendi teşviki mantıkende bu şirketin erken ödeme yapması normaldir çünkü direk para kendine ait bir kuruluştan çıkıyor yurtdışında neden erken ödeme alıyorlar diye hep düşünmüştüm sanırım nedeni bu 2. bir kurum tarafından para transferi gerçekleştirildiği zaman doğal olarak gecikme olacaktır ayrıca senaryo uydurduğum felan yok kendi görüşümü belirttim.
- 25-12-2009, 13:48:27Ben kasım ayı ödemesini aldım standart odeme olarak 2 yıldır alıyorum odemeyide işleme sokmus şu anda ödeme işlemde görünüp de odeme alamayan varmı arkadaslar
- 25-12-2009, 13:50:03Benimde işlemde değil fakat ödeme geçmişinde "Son 3 Ay" Kısmında kasım ayı kazancı 69 $ , Her zamana bakınca 114$ olarak gözüküyor. Ne yaptıkları belli zaten ben kasım ayında 100 $ ın üstüne çıktım ancak nasıl bir oyundur ki son ödemeden itibaren seçeneğini kaldırdılar. Ne kazandığımızı bilemiyoruz. Yok böyle birşey. Ödeme gelcek mi gelmeyecek mi bilmiyorum
- 25-12-2009, 13:51:57Aralık 2009
2 Ara Ödeme yapıldı - ayrıntılar
22 Ara Ödeme işlemde -
Aralık ayı kazançları 10 Ocak tarihinde kesinleşecektir
seklinde odeme sayfası bugun yarın heralde gelicek odemeler google yılbasıhediyesi kral reklam darbesinden sonra bu iyi gelecek - 25-12-2009, 13:52:33Üyeliği durdurulduhala ödeme işlemde değil....lanet olsun tüm reklamcılar yamuk yapıyo