• 25-12-2009, 14:36:32
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme yapsında ne çıkarsa çıksın hala odeme islemde Garanti bankası kulllanıpda odemesi gecen varmı
    Bende Garantiden Bekliyorum. Ödemem Gelmedi Maalesef.
  • 25-12-2009, 14:38:02
    garanti bankası daha ödeme işlemde bile demedi benim
  • 25-12-2009, 14:38:30
    30 Kas Kazançlar (1 Kas - 30 Kas) - ayrıntılar xxx,xx $ işlemde bile değil bende enteresan ?
  • 25-12-2009, 14:40:40
    Üyeliği durduruldu
    bende de işlemde değil alan arkadaşlar arasında x,xxx usd haneli olan varmı..
    iban işlemini geçen ay sonunda yaptım.
    bir ihtimal yüksekleri arkaya atabilirler gibi düşünmeye başladım..
  • 25-12-2009, 14:41:04
    Sarınım Garanti bankası pazartesiye sallıyacak ödemeleri
  • 25-12-2009, 14:43:03
    benim panelde daha ödeme işlemde yazısı bile yok
  • 25-12-2009, 14:43:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o zaman kafamıza sıkalım bu nedir ya ibanı girdik ödeme işlemde yazısı yok bu ayın 30 una düzenlenmiş ödeme yazısı yok ödemenin beklemesi için herhangi bişeyde yok para nerde
  • 25-12-2009, 14:44:28
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de işlemde değil alan arkadaşlar arasında x,xxx usd haneli olan varmı..
    iban işlemini geçen ay sonunda yaptım.
    bir ihtimal yüksekleri arkaya atabilirler gibi düşünmeye başladım..
    x,xxx garanti bankası aldım ama 100$ zorla dolduran bir hesabımdaki ödeme iş bankası hala gelmedi.

    rakamla alakalı değil sanırım
  • 25-12-2009, 14:44:50
    hala ödeme işlemde değil