• 25-12-2009, 22:22:26
    İş Bankası ödeme hesapta
  • 25-12-2009, 22:31:48
    soyle x,xxx li bi ödeme almak herhalde nasip olmayacak gözümüz acık gidecek. alanlar var mı bu sekilde
  • 25-12-2009, 22:33:06
    checkup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soyle x,xxx li bi ödeme almak herhalde nasip olmayacak gözümüz acık gidecek. alanlar var mı bu sekilde
    r10da çok var
  • 25-12-2009, 22:34:54
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10da çok var
    hatta çok çok çok çok var
  • 25-12-2009, 22:36:45
    bizim ödeme daha işleme bile girmemiş :S
  • 25-12-2009, 22:40:21
    Üyeliği durduruldu
    ödeme dün işleme girdi ama para gelmedi pazartesiye kaldı heralde.
  • 25-12-2009, 22:42:02
    metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işleme girmeyen varmı hala? bende girmedi de
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim ödeme daha işleme bile girmemiş :S

    Ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var yazıyormu??

    Ödeme alan arkadaşlar sizde bu ibare varmıydı?? bizde daha bu ibare bile çıkmadı... ödeme aldım şeklinde yarine yardımcı cevap verirseniz çok iyi olacak
  • 25-12-2009, 22:42:53
    bende ödeme işleme bile girmedi, ayrıca parada yatmadı.
  • 25-12-2009, 22:43:29
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var yazıyormu??

    Ödeme alan arkadaşlar sizde bu ibare varmıydı?? bizde daha bu ibare bile çıkmadı... ödeme aldım şeklinde yarine yardımcı cevap verirseniz çok iyi olacak
    Ödeme nasıl yapılmaktadır
    AdSense ödemeleri aylık olarak yapılır. Hesap bakiyenizin 100,00 $ eşiğine ulaştığında, hesabınızda bekletme yoksa, bir sonraki ayın sonunda ödemenizi yapacağız. Örneğin hesap bakiyeniz Kasım ayında ödeme eşiğine ulaşırsa size Aralık ayı sonunda bir ödeme yapacağız. Daha fazla bilgi...
    ödeme geçmişi sekmesinde sadece bu var..
    ne ana sayfada ne ödeme geçmişinde Ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var yazmıyor :S