• 26-12-2009, 11:21:16
    NOEL tatilide başladı. email atsak cevap kimbilir nezaman gelir.
  • 26-12-2009, 11:26:48
    Kasım ayı sonunda bakiyem 100 doları geçmişti adım gibi eminim buna fakat şimdi baktım şoktayım 96,83 $ diyor.Nasıl oluyor bu arkadaşlar ödeme alamıyacak mıyım ben bu ay
  • 26-12-2009, 11:27:55
    Hala işlemde bile degil nasıl iş bu böyle millet paralarını aldı bizimki işleme bile girmedi garanti kullanıyorum
  • 26-12-2009, 11:32:29
    Üyeliği durduruldu
    herkeze odeme gelmiş bazilari kalmiş dua edin p.tesi gunu gecsin sorunsuz bugun yarın fark etmıyor gecsınde ne zaman gecerse gecsın
  • 26-12-2009, 11:34:26
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap bilgilerinize girin 2 tane çıkıyor IBAN hesabı sanırım ödeme işlemde olmayanlar bu karışıklılığın kurbanı oldu.
    nerden çıktı bu 2 hesap anlamadım. bir adet IBAN lı hesap doğruladım. ama 2 tane gözüküyor ve 2 hesapta aynı.
  • 26-12-2009, 11:37:14
    Üyeliği durduruldu
    aynı olan 2 hesap bendede gozukuyor ve ödeme gelmedi.. eposta ile adsense tr ve ingilzice maille bildirelim haydi ortak mail yazalım
  • 26-12-2009, 11:40:54
    Öyle saçma şeymi olur adsense benden ıban istiyor ben gönderiyorum hesabıma ufak miktar para yatıyor onaylıyorum bu hesap benimdir diye ama 2 hesap bilgisi diye para göndermiyor olmaz öyle şey saçmalık
  • 26-12-2009, 11:43:09
    tamam ama sırf 2 hesap bilgisinden yapmıyor ki bunu . Örnek : Bakın neden kimse Arvato Finance Limited ' den para alamadı ?
  • 26-12-2009, 11:51:39
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti ödeme alan varmı
    Ayın 24'ünde garanti hesabıma parayı göndermişler.