• 26-12-2009, 15:15:00
    Üyeliği durduruldu
    metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay hatırlayın,bir kaç aradaş ödemeyi çok önceden almıştı bu ay ödemeyi erken alanların sayısı yükseldi hepsi bu (inş öyledir)
    büyük ihtimal öyledir bende ödeme işlemde para gelmedi ziraatbankası yetiştiremeyip pazartesiye bıraktı galiba ödememi.
  • 26-12-2009, 15:25:57
    Bende de 2 IBAN gözüküyo ama benimki dün yatmış yeni farkettim
  • 26-12-2009, 15:27:37
    tüm zamanlarda 100.22$ gözükürken kasım ayı bakiyesi şuanda 26$ gözüküyor ödeme alamam kazançlarım düşürülmüş mü oluyor ?
  • 26-12-2009, 15:38:09
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 2 IBAN gözüküyo ama benimki dün yatmış yeni farkettim
    Ödeme işlemde-yapıldı yazısı var mı ?
  • 26-12-2009, 15:51:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende de yeni sözleşmeyi onayladıktan sonra doğrulanmış Eft hesapları 2'ye çıktı. İkisi de aynı hesap. Bu ay da ödeme alamayacağız galiba.
  • 26-12-2009, 16:13:31
    Üyeliği durduruldu
    hesaplar çifte çıktı ödemelerde x2 kat olsun !! mailleri atmaya devam.
  • 26-12-2009, 16:20:47
    Benim halen işlemde değil. Başka işlemde olmayan arkadaşlar var mı?
  • 26-12-2009, 16:35:42
    seo17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim halen işlemde değil. Başka işlemde olmayan arkadaşlar var mı?

    size bu ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var ibaresi varmı peki?
  • 26-12-2009, 16:36:59
    seo17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim halen işlemde değil. Başka işlemde olmayan arkadaşlar var mı?
    biri beni mi çağırdı