• 28-12-2009, 20:25:56
    Ben 4 tane hesabımı bankaya giderek bizzat teker teker araştırtıp sordurdum. Belki havuz hesaba gelir diye şubeye gitmiştim ama ne gelen var nede giden. Hesapların hepsine kuruş bile yatmamış Bu arada banka > akbank
  • 28-12-2009, 21:13:58
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ben de İş bankasını gidip şubeden kontrol ettim. Gelen, giden yok.
    Umarım hafta içi alırız, gelecek haftaya sarkmaz.
  • 28-12-2009, 21:37:21
    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de İş bankasını gidip şubeden kontrol ettim. Gelen, giden yok.
    Umarım hafta içi alırız, gelecek haftaya sarkmaz.
    valla gelsinde gelecek haftayada razıyım :S
  • 28-12-2009, 21:56:22
    bende ödeme işlemde bile değil..
  • 28-12-2009, 22:27:40
    Üyeliği durduruldu
    bende de ödeme işlemde değil

    Alıntı
    Ödeme nasıl yapılmaktadır
    AdSense ödemeleri aylık olarak yapılır. Hesap bakiyenizin 100,00 $ eşiğine ulaştığında, hesabınızda bekletme yoksa, bir sonraki ayın sonunda ödemenizi yapacağız. Örneğin hesap bakiyeniz Kasım ayında ödeme eşiğine ulaşırsa size Aralık ayı sonunda bir ödeme yapacağız.
    yazısı var bende
  • 28-12-2009, 22:47:06
    İnşallah yarın hesaplarda olur.
  • 28-12-2009, 22:54:41
    Üyeliği durduruldu
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı
    Aralık 2009 ödemeleri başlığı adsense ödemeleri forumunun en çok mesaj yazılan başlığı sanırım , öyle değilsede olucaktır.

    Umarım tüm arkadaşlar en kısa sürede ödemelerini alır ve dertlerini kapatırlar , ALLAH herşeyin hayırlısını versin.

    Geç oldu ama bereketli olur inşallah.
    ee tabi, yılbaşı geliyor. Milllet parayı alıcak eğlenceye gidicek. parada gelmeyince sıkıntı oluyor Kuru kuru geçecek yılbaşı walla xD
  • 28-12-2009, 22:56:05
    Üyeliği durduruldu
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee tabi, yılbaşı geliyor. Milllet parayı alıcak eğlenceye gidicek. parada gelmeyince sıkıntı oluyor Kuru kuru geçecek yılbaşı walla xD
    paran cebinde kalır işte...
  • 28-12-2009, 22:59:19
    işleme alınmamış hala bu ne cins bir iştir hiç anlamadım