• 29-12-2009, 22:40:58
    evet muhtemelen yatar..
    en kötü ihtimalle perşembe yatar.. perşembe 5e kadar bankalar açık..
  • 29-12-2009, 23:13:50
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet muhtemelen yatar..
    en kötü ihtimalle perşembe yatar.. perşembe 5e kadar bankalar açık..
    tşk.inş.
  • 29-12-2009, 23:19:03
    demekki ödemelerde sorun yok.

    sorun erken alanlarda

    inş. yarın sabah hesaplarda paralar...
  • 29-12-2009, 23:36:54
    Google'ye güvenmemek ile büyük hata etmişiz.

    Benim de ödeme işlemde..
  • 29-12-2009, 23:47:30
    Üyeliği durduruldu
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demekki ödemelerde sorun yok.

    sorun erken alanlarda

    inş. yarın sabah hesaplarda paralar...
    Demi ya, almasın bidaha kimse erken ödeme
  • 30-12-2009, 00:04:24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen Benim Ödemede İşleme Girdi
  • 30-12-2009, 00:10:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aaaa nasıl ama şimdi yüzler gülüyor
  • 30-12-2009, 00:24:47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim gibi yeni ödeme işlemde yazanların hesaplarında "-"li değerler gözüküyor muydu
    bende -55 gösteriorda
  • 30-12-2009, 00:26:37
    Üyeliği durduruldu
    ödemeler işlemde herkesin sanırım geçen ay iban uygulamasından bazılarının parası yatmadı bu ay herkes çatır çatır harcasın