• 29-12-2009, 18:24:02
    Üyeliği durduruldu
    LaXoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet işlemde, mutlu yıllar : )
    bu arada r10 da üyeliği olmayan bi arkadaşım bu sabah banlanmış, ödemeni alırsın dedim, siz ce de alır mı ?
    Hayır, ödeme işleme geçmediyse alamaz dostum.
  • 29-12-2009, 18:24:56
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme işleme girdi
  • 29-12-2009, 18:39:47
    işlemde gözümüz aydın yarın hesapta $cıklar $)
  • 29-12-2009, 18:41:54
    Üyeliği durduruldu
    Yuppii ödeme işlemde

    Bide şöyle bir yazı var, sizdede varmı bu ?
    Alıntı
    Aralık ayı kazançları 10 Ocak tarihinde kesinleşecektir
  • 29-12-2009, 18:53:45
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah ne demek

    Ama verdigin rep şu an bir tane davet hakkımı götürdü mümkünse sen rep kazanana kadar kimseye rep verme eksiye düşürüyorsun repleri
    bi davet borcum olsun öm at yeter
  • 29-12-2009, 19:05:54
    ilk defa bu kadar mutlu oldum .D yarısı yarın gidecek ama olsun.
  • 29-12-2009, 19:07:08
    Üyeliği durduruldu
    Evet evet ödeme işlemde

    hadi bakalım gözünüz aydın
  • 29-12-2009, 19:09:11
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeler en sonunda işlemde.
  • 29-12-2009, 19:10:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme işlemde ama ben o hesabımı kapattırdım bugün, sonraki ay gelcek zaten diye >.<