LaXoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet işlemde, mutlu yıllar : )
bu arada r10 da üyeliği olmayan bi arkadaşım bu sabah banlanmış, ödemeni alırsın dedim, siz ce de alır mı ?
Hayır, ödeme işleme geçmediyse alamaz dostum.