• 29-12-2009, 20:40:46
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaaa LÜTFEN cevaplayın şu soruyu ya 15 gündür konu açtım cevap gelmedi herkes kendini düşünüyor
    heabına giriş yap ödeme geçmişi sayfasını kontrol et ödeme işlemde yazıyorsa yarın alırsın ödeme işlemde yazmıyorsa büyük ihtimal ocakta alırsın paranı
  • 29-12-2009, 21:17:21
    garanti bankası bu akşam itibari ile ödeme işlemde !
  • 29-12-2009, 21:34:32
    Sonunda ödeme işlemde
  • 29-12-2009, 22:03:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaaa LÜTFEN cevaplayın şu soruyu ya 15 gündür konu açtım cevap gelmedi herkes kendini düşünüyor
    Hocam muhtemelen ödemenizi bu ay alamayacaksınız. Çünkü 15'ine kadar değişikliklerin yapılması gerektiğine dair bir yazı bulunuyordu. Yalnış yönlendirmek istemiyorum fakat hatırladığım 15'inden sonra değişiklik yapmanız halinde ödemeniz bir ay sarkacak diye biliyorum
  • 29-12-2009, 22:10:09
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaaa LÜTFEN cevaplayın şu soruyu ya 15 gündür konu açtım cevap gelmedi herkes kendini düşünüyor
    bence bu ay yatar iban 1 ocaktan itibaren kullanılmaya başlanacak adsensede 29unda ödeme işlemde yazıldıgı için ödenir. fakat yazmıyorsa sizde ödenmez
  • 29-12-2009, 22:32:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonunda ödeme işleme girmiş.... nihayet
  • 29-12-2009, 22:34:22
    29 Ara - Ödeme işlemde

    çok şükür ya
  • 29-12-2009, 22:39:25
    çok şükür ödeme işlemde
  • 29-12-2009, 22:39:52
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şükür ödeme işlemde
    hayırlı olsun hocam. yarın paralar yatar mı ki ?