masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaaa LÜTFEN cevaplayın şu soruyu ya 15 gündür konu açtım cevap gelmedi herkes kendini düşünüyor
bence bu ay yatar iban 1 ocaktan itibaren kullanılmaya başlanacak adsensede 29unda ödeme işlemde yazıldıgı için ödenir. fakat yazmıyorsa sizde ödenmez