• 29-12-2009, 17:49:11
    Üyeliği durduruldu
    işlemde ohh bea demiştim salı çarşambaya yatar diye
  • 29-12-2009, 17:50:27
    netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeleri henüz yatmayanlar hesaplarını kontrol etsin ödeme işleme girdi

    Müjdeyi veren sensin eyvallah dostum eyvalllaaahhh ohhh yaaa valla ohhh sana her gördügüm yerde rep vericem
  • 29-12-2009, 17:50:47
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düştügümüz duruma bak ödeme işleeeeemmmdeeeeeee offf offf offff



    Ödmeni alırsın şu an yaptıgın önümüzdeki ay için geçerli test ödemesini 15,ine kadar yapmazsan önümüzdeki ayın alacagın riske girer
    ohh saol hocam ilaç gibi geldi
  • 29-12-2009, 17:54:15
    Üyeliği durduruldu
    Vay be o kadar ağladık sızladık çift hesabı olanlarda. Şimdi ise ödeme işlemde. Yupppiii.. Demek bekleyeceğiz. Yok alacaklı adı değiştir yok Çek ile ödeme seç.. Bak google yaptığı sürprizini. Teşekkürler
  • 29-12-2009, 17:56:39
    Aramızdan ayrılanlar...
    beyler gözünüz aydın değdimi üzüldüğünüze hayırlı günlerde kullanın.
  • 29-12-2009, 17:56:43
    E3Design adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ohh saol hocam ilaç gibi geldi
    Eyvallah ne demek

    Ama verdigin rep şu an bir tane davet hakkımı götürdü mümkünse sen rep kazanana kadar kimseye rep verme eksiye düşürüyorsun repleri
  • 29-12-2009, 18:01:09
    oh be ödeme işlemde sonunda
  • 29-12-2009, 18:01:11
    şükürler olsun işlemde
  • 29-12-2009, 18:08:59
    Gugıl yine gugıl abi. adam ayın 5 ine kadar yatırcam diyor. okadar soruna rağmen yine 1 hafta öndecen yatırıyor. Harbi bu saatten sonra 1 defa daha google ödicekmi bu ay die şüphelenirsem 2 olsun

    ÖDEME İŞLEMDE....