• 18-12-2009, 02:29:25
    #1
    Selam arkadaşlar bu iban olayları çok karıştırdı... eskiden haftaya ödeme işleme girerdi. acaba bu yılbaşından önce ödeme alabilecekmiyiz? ne düşünüyorsunuz bu konuda?
  • 18-12-2009, 02:31:33
    #2
    daha aralık ayındayız
  • 18-12-2009, 04:29:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    daha dur kardes ekim ayinin paralarini alalimda bir sonra aralik i dusunuruz
  • 18-12-2009, 04:31:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence bu konu kilitlenir
  • 18-12-2009, 04:33:53
    #5
    kada kadale...
  • 18-12-2009, 13:25:01
    #6
    inş aralık 30 a kadar ödeme gelirde sevindirir insanları ya para lazım olcak yılbaşında
  • 18-12-2009, 13:29:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeş dur hemen ne acele var daha aralık ayın 18 deyiz
  • 18-12-2009, 18:06:50
    #8
    hayırlısı olsun
  • 19-12-2009, 03:09:09
    #9
    yaw 10 gün varda durumlar kritik olunca işte o günleri nasıl sayıyor insan .

    Şu iban karmaşası düşündürüyor. yoksa kesin öderdi.


    Bu arada adsens e giriş yağtığımda kocaman bi yeni sözleşme kural metni gelmiş. size de geldimi acaba?