Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 23-12-2009, 02:58:25alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oradaki konu bu konudan geç açılmış. v-bulleteninde konu birleştirdiğinde otomatik konu tarihi eski olanı temel ele alıyor. zaten yenisini aslı gibi yapsa ozaman konunun ilik mesajı ortaya gelir...
- 23-12-2009, 13:50:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşlar iban 2012 ye kadar ertelenmiş şimdi iban girenler bu ay para alabiliceklermi?
- 23-12-2009, 14:14:55iban zaten kullanılan bişeydi. Birine ödeme göndereceğinizde iban ilede gönderebiliyodunuz. Yeni bişey değilki ödeme alamayalım ?googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak ibanın 2012 ye ertelenme olayı finans kuruluşlarını ilgilendiriyor, bizleri değil
- 23-12-2009, 15:15:24adsense sağ gösterip sol vurdu bu ay bana

ay sonu ödeme bekliyodum 110$ kadar fakat önceki aylarda yapılan ödemeler fazla olmuş, işte geçersiz tıklarmı ne çıkarılmış sözde ve adsense a borçlandırılmışım 50-60 $ kadar. dolayısıyla ödeme alamıycam gibi gözüküyor. böyle bişi başına gelen var mı benden başka? - 23-12-2009, 17:21:48iban ertelendi ama igeçişlerin yumuşak olması ve alışmaları için... o yüzden bir sorun yok.
Sonuç : iban girende girmeyende ödeme alabilcek. ama google iban girmeyenlere ödeme yapmayabilir yinede çünkü sistemde büyük değişiklik yaptılar bu ay. artık TR deki normal hesaplara ödemeyi kaldırmış olmaları büyük ihtimal... - 23-12-2009, 21:34:22Üyeliği durdurulduaynı olay bendede var borç çıkarmış birdetosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle