• 23-12-2009, 02:41:45
    #37
    Üyeliği durduruldu
    İnş. yılbaşından önce alırız ama banada sanki ocak ayında alacakmışız gibi geliyor
  • 23-12-2009, 02:58:25
    #38
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html 2 de bir konu açmayın konu var zaten daha ne diye konu açıyorsunuz ki ?

    oradaki konu bu konudan geç açılmış. v-bulleteninde konu birleştirdiğinde otomatik konu tarihi eski olanı temel ele alıyor. zaten yenisini aslı gibi yapsa ozaman konunun ilik mesajı ortaya gelir...
  • 23-12-2009, 13:50:02
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar iban 2012 ye kadar ertelenmiş şimdi iban girenler bu ay para alabiliceklermi?
  • 23-12-2009, 14:14:55
    #40
    googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar iban 2012 ye kadar ertelenmiş şimdi iban girenler bu ay para alabiliceklermi?
    iban zaten kullanılan bişeydi. Birine ödeme göndereceğinizde iban ilede gönderebiliyodunuz. Yeni bişey değilki ödeme alamayalım ?


    Ek olarak ibanın 2012 ye ertelenme olayı finans kuruluşlarını ilgilendiriyor, bizleri değil
  • 23-12-2009, 15:15:24
    #41
    adsense sağ gösterip sol vurdu bu ay bana
    ay sonu ödeme bekliyodum 110$ kadar fakat önceki aylarda yapılan ödemeler fazla olmuş, işte geçersiz tıklarmı ne çıkarılmış sözde ve adsense a borçlandırılmışım 50-60 $ kadar. dolayısıyla ödeme alamıycam gibi gözüküyor. böyle bişi başına gelen var mı benden başka?
  • 23-12-2009, 17:21:48
    #42
    iban ertelendi ama igeçişlerin yumuşak olması ve alışmaları için... o yüzden bir sorun yok.

    Sonuç : iban girende girmeyende ödeme alabilcek. ama google iban girmeyenlere ödeme yapmayabilir yinede çünkü sistemde büyük değişiklik yaptılar bu ay. artık TR deki normal hesaplara ödemeyi kaldırmış olmaları büyük ihtimal...
  • 23-12-2009, 17:24:30
    #43
    ben aldım
  • 23-12-2009, 21:34:22
    #44
    Üyeliği durduruldu
    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense sağ gösterip sol vurdu bu ay bana
    ay sonu ödeme bekliyodum 110$ kadar fakat önceki aylarda yapılan ödemeler fazla olmuş, işte geçersiz tıklarmı ne çıkarılmış sözde ve adsense a borçlandırılmışım 50-60 $ kadar. dolayısıyla ödeme alamıycam gibi gözüküyor. böyle bişi başına gelen var mı benden başka?
    aynı olay bendede var borç çıkarmış birde
  • 23-12-2009, 21:40:29
    #45
    İyice cıvıgını çıkardılar.