Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 24-12-2009, 14:24:45Üyeliği durdurulduödeme işlemde bu gece çıkarsa yarın hesaplarda olur, pazartesi salıya neden kalsınki,Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca daha çok erken sanmıyorum ödeme yapıcaklarını, belki yılbaşı insanlar harcasın diye düşünebilirler, - 24-12-2009, 14:35:33Üyeliği durdurulduhocam büyük ihtimalle ödeme alacaksın neden diye soracak olursan kasım ayının ödemesi olan -95 dolar ödeme işlemde dediğine göre o ödemeyi alacaksın. önümüzdeki ayda aralık ayının ödemesini alırsın büyük ihtimal...reklam yayınlıyorsun diye komple borçlu çıkılacak hali yoktur inş.bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2009, 14:40:37Ödeme işleme girmedi mi herkeste ? Ben de girmiş baktım da. Genel olarak herkeste girmesi lazımnetozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)