• 24-12-2009, 14:12:25
    #82
    bendede henüz bi hareket yok.
  • 24-12-2009, 14:19:47
    #83
    Ayın 27'si ya da 28'i gibi ödeme işleme girer diye tahmin ediyorum..
  • 24-12-2009, 14:24:45
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de henüz bir hareket yok. Büyük ihtimalle çıkmayanlara bu gece ödeme işlemde yazısı çıkar ve önümüzdeki hafta pazartesi yada salı alırız
    ödeme işlemde bu gece çıkarsa yarın hesaplarda olur, pazartesi salıya neden kalsınki,

    ayrıca daha çok erken sanmıyorum ödeme yapıcaklarını, belki yılbaşı insanlar harcasın diye düşünebilirler,
  • 24-12-2009, 14:27:11
    #85
    benim bugün ödeme işleme girmiş şaşırdım her zaman öbür ayın 2si gibi aldıgım parayı bu sefer 24 ünde aldım)
  • 24-12-2009, 14:35:33
    #86
    Üyeliği durduruldu
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ödeme alabilecekmiyim biri açıklık getirirse çok sevinirim
    hocam büyük ihtimalle ödeme alacaksın neden diye soracak olursan kasım ayının ödemesi olan -95 dolar ödeme işlemde dediğine göre o ödemeyi alacaksın. önümüzdeki ayda aralık ayının ödemesini alırsın büyük ihtimal...reklam yayınlıyorsun diye komple borçlu çıkılacak hali yoktur inş.
  • 24-12-2009, 14:38:37
    #87
    Üyeliği durduruldu
    24 Ara Ödeme işlemde -334,53 $
  • 24-12-2009, 14:40:26
    #88
    Ödeme işlemde hayırlı olsun...
  • 24-12-2009, 14:40:37
    #89
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 27'si ya da 28'i gibi ödeme işleme girer diye tahmin ediyorum..
    Ödeme işleme girmedi mi herkeste ? Ben de girmiş baktım da. Genel olarak herkeste girmesi lazım
  • 24-12-2009, 14:41:04
    #90
    Benimde ödeme işlemde