Bende de henüz bir hareket yok. Büyük ihtimalle çıkmayanlara bu gece ödeme işlemde yazısı çıkar ve önümüzdeki hafta pazartesi yada salı alırız
ödeme işlemde bu gece çıkarsa yarın hesaplarda olur, pazartesi salıya neden kalsınki,
ayrıca daha çok erken sanmıyorum ödeme yapıcaklarını, belki yılbaşı insanlar harcasın diye düşünebilirler,