• 24-12-2009, 13:02:54
    #55
    Evet ödeme işlemde. Son iki ayın sıkıntısını sene sonunda yaşamayacağız sanırım.
  • 24-12-2009, 13:03:31
    #56
    evet google serzenişi duydu ve yılbaşı öncesi ödemeleri yapacak.
  • 24-12-2009, 13:04:23
    #57
    casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 Ara Ödeme işlemde - Sanıyorum ödemeler işleme girdi ?
    evet ödeme benim hesapta da işleme girmiş. Arkadaşların söylediği gibi panelimde herhangi bir kesinti göremedim ben.
  • 24-12-2009, 13:13:52
    #58
    Üyeliği durduruldu
    bende hala işlemde değil 28-29 unda yatar sanırım paralar en geç
  • 24-12-2009, 13:17:16
    #59
    kendi bayramları olunca işleme alırlar tabi
  • 24-12-2009, 13:24:20
    #60
    Yılbaşı harçlıgı yapılsın diye erken ödeyecekler
  • 24-12-2009, 13:33:59
    #61
    ödeme işlemde hayırlı olsun Yarın hesaplarda paralar
  • 24-12-2009, 13:36:11
    #62
    Benim Ödememde İşleme Alındı. Acaba Nezaman Hesaba Geçecek...
  • 24-12-2009, 13:37:11
    #63
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bu - ler benim kafamı karıştırmaya başladı

    ben bu ay ne kadar alacam şimdi veya alabilecekmiyim.