• 22-12-2009, 01:31:52
    #19
    Aramızdan ayrılanlar...
    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html 2 de bir konu açmayın konu var zaten daha ne diye konu açıyorsunuz ki ?
  • 22-12-2009, 01:34:09
    #20
    Konular birleştirildi.
  • 22-12-2009, 01:36:53
    #21
    Aramızdan ayrılanlar...
    teşekkürler bu ay daha doğrusu bu hafta ödeme yatacak gibime geliyor hiç belli olmaz belki çarşamba ödeme işleme girer perşembe paralar hesaplarda olur
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konular birleştirildi.
  • 22-12-2009, 01:37:36
    #22
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler bu ay daha doğrusu bu hafta ödeme yatacak gibime geliyor hiç belli olmaz belki çarşamba ödeme işleme girer perşembe paralar hesaplarda olur
    Umuyoruz ki öyle olur
  • 22-12-2009, 01:42:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Çek ile alıcaz çift hesap bilgisi yüzünden şu citybankın adresi hala aynı mı yaf bilen var mı geçen ay kurye ile çek bozduran biri yardımcı olabilir mi
  • 22-12-2009, 01:47:29
    #24
    her zamanki gibi ocak 2-3
  • 22-12-2009, 02:03:10
    #25
    Jackos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çek ile alıcaz çift hesap bilgisi yüzünden şu citybankın adresi hala aynı mı yaf bilen var mı geçen ay kurye ile çek bozduran biri yardımcı olabilir mi
    Ben de aynı şekilde, aynı sorundan müzdaribim. Çek kaçında elime ulaşmış olur acaba Çek - Güvenli Ekspres Dağıtım olarak?
  • 22-12-2009, 02:34:45
    #26
    2 aydır ayın 30 - 31 i hafta sonuna falan denk geliyordu diğer aya kalıyordu. bu ay öyle bir durum olmayabilir.. inşallah gelir
  • 22-12-2009, 02:44:51
    #27
    Bence Bu Ay Ödemeler Gecikecek 1. Neden Yılbaşı 2. Neden Doların Şuan Çok Fırlaması.