• 24-12-2009, 17:46:45
    alla alla bende neden ödeme işlemde degil
  • 24-12-2009, 17:56:24
    Üyeliği durduruldu
    ödeme işlemde değil hala biz üvey evladız sanırım
  • 24-12-2009, 17:59:53
    İnanmadım önce ama baktım cidden ödeme işlemde yazısı göründü
  • 24-12-2009, 18:01:24
    Ödemeler işlemde of şaka gibi müthiş
  • 24-12-2009, 18:03:38
    ben ıban girmedim şimdi alamıyacakmıyım ödeme
  • 24-12-2009, 18:03:59
    Bende halen işlemde değil
  • 24-12-2009, 18:09:45
    Üyeliği durduruldu
    "Aralık  ayı kazançları 10  Ocak  tarihinde kesinleşecektir "
    Bende böyle bir yazı var ? Ödememde işlemde değil
  • 24-12-2009, 18:14:43
    Ben yeni girdim hesabımı ama ıban numarası istedi ve bende ıbanı yazdım öyleyse benim ödemem gelecek
  • 24-12-2009, 18:16:07
    kardeş ıbanı ayın 15inden önce yazman gerekiyormuş