Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 24-12-2009, 16:14:08Ben de ayın 2'sinde almıştım. Ben gün içerisinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısının görüneceğini tahmin ediyorum. Ara sıra böyle oluyordu. Birkaç saatlik periyot içinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısı görünüyordu.eXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2009, 16:16:29kontrol edicem 1-2 saat te bir benim gibi olan varsa ve ödemesi işleme giren varsa burdan bildirse sevinirim konuyu takip edicem .gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler - 24-12-2009, 17:22:20noel kıyağı gibi gözüküyor...geçen 2 aya göre bu ay bu kadar erken işleme girmesini de noele borçluyuz sanırımLockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle