• 24-12-2009, 16:10:36
    geçen ay ayın 2 sinde almıştım şu anda bende ödeme işlemde degil. ödemesi işlemde olan arkadaşlar ayın kaçında almıştı paralarını ?
  • 24-12-2009, 16:14:08
    eXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay ayın 2 sinde almıştım şu anda bende ödeme işlemde degil. ödemesi işlemde olan arkadaşlar ayın kaçında almıştı paralarını ?
    Ben de ayın 2'sinde almıştım. Ben gün içerisinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısının görüneceğini tahmin ediyorum. Ara sıra böyle oluyordu. Birkaç saatlik periyot içinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısı görünüyordu.
  • 24-12-2009, 16:16:25
    ödeme işleme hala girmedi bende...

    borç feladn görülmüyor. henüz güncellenemedim...
  • 24-12-2009, 16:16:29
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de ayın 2'sinde almıştım. Ben gün içerisinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısının görüneceğini tahmin ediyorum. Ara sıra böyle oluyordu. Birkaç saatlik periyot içinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısı görünüyordu.
    kontrol edicem 1-2 saat te bir benim gibi olan varsa ve ödemesi işleme giren varsa burdan bildirse sevinirim konuyu takip edicem .

    Teşekkürler
  • 24-12-2009, 16:23:32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim de ödeme işleme girmiş
  • 24-12-2009, 16:45:46
    Üyeliği durduruldu
    ödeme işlemde
  • 24-12-2009, 17:22:20
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Minimum ödeme limiti 100$ dolar değil miydi
    noel kıyağı gibi gözüküyor...geçen 2 aya göre bu ay bu kadar erken işleme girmesini de noele borçluyuz sanırım
  • 24-12-2009, 17:24:40
    24 Aralık ödeme işlemde
  • 24-12-2009, 17:41:04
    Üyeliği durduruldu
    ödeme işlemde