gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de ayın 2'sinde almıştım. Ben gün içerisinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısının görüneceğini tahmin ediyorum. Ara sıra böyle oluyordu. Birkaç saatlik periyot içinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısı görünüyordu.
kontrol edicem 1-2 saat te bir benim gibi olan varsa ve ödemesi işleme giren varsa burdan bildirse sevinirim konuyu takip edicem .

Teşekkürler