Ben de ayın 2'sinde almıştım. Ben gün içerisinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısının görüneceğini tahmin ediyorum. Ara sıra böyle oluyordu. Birkaç saatlik periyot içinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısı görünüyordu.
kontrol edicem 1-2 saat te bir benim gibi olan varsa ve ödemesi işleme giren varsa burdan bildirse sevinirim konuyu takip edicem .
Teşekkürler