geçen ay ayın 2 sinde almıştım şu anda bende ödeme işlemde degil. ödemesi işlemde olan arkadaşlar ayın kaçında almıştı paralarını ?
Ben de ayın 2'sinde almıştım. Ben gün içerisinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısının görüneceğini tahmin ediyorum. Ara sıra böyle oluyordu. Birkaç saatlik periyot içinde herkeste "Ödeme İşlemde" yazısı görünüyordu.