• 19-12-2009, 03:45:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yeni sözleşme ekim ay ödemesini almadan çıkmıştı
  • 19-12-2009, 04:02:44
    #11
    Bana Sözleşme Falan Gelmedi Şu Ana Kadar..
  • 21-12-2009, 17:56:51
    #12
    aralık ödemelerini bu konu altında paylaşalım istedim?..

    belki erken diye laf yapacaklar ama aklına takılan soruları olan arakdaşlar erkenden çözsün.. (cokda erken değil aslında )

    bence bu ay 30 unu geçmeyecek ödemeler
  • 21-12-2009, 17:58:18
    #13
    bu ay 28'ini geçmez diye düşünüyorum ödemeler kardeşim. inşallah gçen ay gibi bir sonraki aya kalmaz.
  • 21-12-2009, 17:58:51
    #14
    daha 10 gün var hadi hayırlısı
  • 21-12-2009, 18:09:24
    #15
    inşallah 28inde olacak 31 aralık bile olur yeterki yılbaşında eğlence parası gelsin
  • 21-12-2009, 18:09:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bununla ilgili bir konu var zaten 2.sini açmaya gerek yoktu
  • 22-12-2009, 01:18:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Paracıkları almaya 1 hafta kaldı 29 - en kötü 30 da herkezin hesabına yatar
  • 22-12-2009, 01:20:50
    #18
    Son 2 ayda ödemeler biraz geç kalıyor normalinden ancak bu ay yılbaşından önce gelmesi yeterli