aralık ödemelerini bu konu altında paylaşalım istedim?..

belki erken diye laf yapacaklar ama aklına takılan soruları olan arakdaşlar erkenden çözsün.. (cokda erken değil aslında )

bence bu ay 30 unu geçmeyecek ödemeler