• 24-12-2009, 14:45:32
    #91
    ödemeler bugunde hesaplarda olabilir herhalde.
  • 24-12-2009, 14:50:03
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Benim ödeme işlemde yazmıyor Aralık 2 'de almıştık parayı şimdi ayın 28-29 da yatacak diye biliyorum ama milletinki işleme girmiş ibanda girmiştim
  • 24-12-2009, 14:50:31
    #93
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme işlemde
  • 24-12-2009, 14:58:14
    #94
    Üyeliği durduruldu
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler bugunde hesaplarda olabilir herhalde.
    ödeme işlemde yazanlar bugün alır, ödeme işlemde demek ödemeler yapılıyor demek, bankalara göre değişir,

    iş bank birçok şubesi akşam 18:00 da alıyor,

    bende işlemde değil hala bu arada
  • 24-12-2009, 14:59:59
    #95
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme bende işleme girmedi henüz bu gibi durumlarda aynı anda işleme girmez mi ?
    Coşkun farklı zamanlarda işleme girebiliyor. İşleme girmeyen arkadaşlarında bu geceye kadar işleme girer diye düşünüyorum
  • 24-12-2009, 15:00:32
    #96
    ödemem işlemde...
  • 24-12-2009, 15:34:38
    #97
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizde de işlemde.Google bu sefer herkese yılbaşı kıyağı geçti...bu arada ödemesi işleme girenlerden hesabına henüz ödeme yatanlar var mı?
  • 24-12-2009, 16:05:46
    #98
    Ödeme işlemde ama bugün hesaplara yatması zor. Yarına yatabilir, ödemesi işleme girmeyenlerin de bugün girecektir.
  • 24-12-2009, 16:08:55
    #99
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam büyük ihtimalle ödeme alacaksın neden diye soracak olursan kasım ayının ödemesi olan -95 dolar ödeme işlemde dediğine göre o ödemeyi alacaksın. önümüzdeki ayda aralık ayının ödemesini alırsın büyük ihtimal...reklam yayınlıyorsun diye komple borçlu çıkılacak hali yoktur inş.
    Minimum ödeme limiti 100$ dolar değil miydi