• 24-12-2009, 19:41:51
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni mi girdi işleme ?
    Öğlen bi ara baktığımda işlemde değildi az önce baktım işlemde yazıyor.
  • 24-12-2009, 19:44:13
    Üyeliği durduruldu
    ya milletin yeni bakiyesi -3,5 benim yeni bakiye niye -95$
  • 24-12-2009, 19:44:54
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen bi ara baktığımda işlemde değildi az önce baktım işlemde yazıyor.
    hayırlı olsun darısı bize artık :S
  • 24-12-2009, 19:47:03
    İlginç bende hala işlemde degil çogu kişiden önce işleme giriyordu bende bekleyelim bakalım
  • 24-12-2009, 19:47:15
    ödeme işlemde olmayan var mı? bu - muhabbeti nedir?
  • 24-12-2009, 19:53:38
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun darısı bize artık :S
    Bugün işleme girmese bile yarın muhakkak girecektir sizlerin de öyle tahmin ediyorum..
  • 24-12-2009, 19:57:50
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün işleme girmese bile yarın muhakkak girecektir sizlerin de öyle tahmin ediyorum..
    umarım dediğiniz gibi olur
  • 24-12-2009, 20:05:38
    Üyeliği durduruldu
    Bendede 'Ödeme İşlemde' yazıyor.
  • 24-12-2009, 20:10:33
    Alıntı
    hocam bugün banlansanız ödeme işlemde olmadıktan sonra yatmaz
    sen öyle san. 20 olsa kesin derdimde bu biraz senin şansına artık.