• 24-12-2009, 21:35:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ziyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek değilsin bakalım hayırlısı
    aynen beklioruz bakalım ne olacak
  • 24-12-2009, 21:37:01
    Üyeliği durduruldu
    Bakalım bu kadar kişide ödemeye girmişse umarım bizimkilerde işlemde olur
  • 24-12-2009, 21:39:43
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya milletin yeni bakiyesi -3,5 benim yeni bakiye niye -95$
    3 Aylık gösterimde benim bakiye de -25,86 $ ama Herzaman ve 12 Aylık gösterimde 0 $ bu nedir anlamadım ki
  • 24-12-2009, 21:52:15
    Bende de Ödeme İslemde değil hala
  • 24-12-2009, 22:36:10
    Ben bu ay para alacağımı düşünürken aşağıda ki gibi ilginç bir durum oluştu.

    Aşağıda caps'de gösterdim, 2 ayın toplamı 106 usd olacağı yere 98 olmuş. Bu sorunla karşılaşanlar var mı acaba?

  • 24-12-2009, 22:52:36
    Üyeliği durduruldu
    KoRaY_C - Hesaplamayı şu şekilde yapın

    155,54 - 103,63 = 51,91

    51,91 + 46,09 = 98 $
  • 24-12-2009, 22:54:44
    bilgiliweb sen gene şanslısın, borçlu gözüksende ödeme işlemde. bende daha kötü borçlu gözüktüğüm için ödeme işlemde yazmıyor sanırım. herzaman raporuna bakınca 110$ ama 3 aylıkda 60$. bu nasıl iş anlamadım. hesaplarımıda ödemeye öre yapmıştım. kötü oldu
  • 24-12-2009, 22:59:26
    Ya arkadaşlar konunun biraz dışında kaldım sanırım ama yine de sorayım. Bu borçlu olma durumunuz neyin nesi? Yani ne yaptınız da borçlu çıkıverdiniz?
  • 24-12-2009, 23:02:00
    leonss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KoRaY_C - Hesaplamayı şu şekilde yapın

    155,54 - 103,63 = 51,91

    51,91 + 46,09 = 98 $
    Evet o hesap ile oluyor ama, gelişmiş raporlara bakınca ekim ve kasım ayları toplam kazancı 106 usd oluyor. Ama 98 usd gözüküyor. 8 usd'lik bir kayıp var.

    Herkes adsense borc kesti vs diyor, sanırım bende de öyle bir şey oluyor.