bilgiliweb sen gene şanslısın, borçlu gözüksende ödeme işlemde. bende daha kötü

borçlu gözüktüğüm için ödeme işlemde yazmıyor sanırım. herzaman raporuna bakınca 110$ ama 3 aylıkda 60$. bu nasıl iş anlamadım. hesaplarımıda ödemeye öre yapmıştım. kötü oldu