Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 25-12-2009, 08:39:40Garanti bankası ödeme işlemde ama para gelmemiş. Sizce ne zaman gelir arkadaşlar ?
- 25-12-2009, 08:43:37Aramızdan ayrılanlar...eft saati 09:00 olduğu için saat 9 dan sonra yatması muhtemel görünüyor .gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 09:36:11IBAN 15'inden önce girildi, hala ödeme işlemde değil ayrıca ödeme işlemde olan arkadaşların bu saate kadar yatması gerekirdiKuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 09:44:50Aramızdan ayrılanlar...iban olayı ile alakası yok çünkü geçen ay iban doğrulaması yapıldı ve az önce banka ile görüştüm herhangi bir ödeme görünmüyor buda demek oluyorki henüz eft yapılmamış citybanktan öğleden sonrada yatacağını sanmıyorum öğleden önce yatmazsa eğer .KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 09:50:18zannetmiyorum benim bir hesap şu anda işlemde, diğerinde ise herhangi bir hareket söz konusu değil. Bu hesapların IBAN'larını aynı gün onaylattım.KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşbankası geçen ay mesai saati başlar başlamaz göndermişti daha önceki aylarda öğle arasında gönderiyordu. Beklemedeyim 09:30 şimdilik bir ses yok.