• 25-12-2009, 08:39:40
    Garanti bankası ödeme işlemde ama para gelmemiş. Sizce ne zaman gelir arkadaşlar ?
  • 25-12-2009, 08:43:37
    Aramızdan ayrılanlar...
    eft saati 09:00 olduğu için saat 9 dan sonra yatması muhtemel görünüyor .
    gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti bankası ödeme işlemde ama para gelmemiş. Sizce ne zaman gelir arkadaşlar ?
  • 25-12-2009, 09:29:50
    Birazdan gelmeye başlar hesaplara İşbankası geçen ay mesai saati başlar başlamaz göndermişti daha önceki aylarda öğle arasında gönderiyordu. Beklemedeyim 09:30 şimdilik bir ses yok.
  • 25-12-2009, 09:32:05
    - Daha Benim Ödeme İşleme Girmedi
  • 25-12-2009, 09:33:23
    Zannediyorum IBAN bilgilerini 15'inden sonra yapan arkadaşlar için ödeme işleme girmedi. Eğer öyle bi durum var ise zaten bu ay ödeme alamazlar.Önümüzde ki ay alabilirler ancak.
  • 25-12-2009, 09:34:58
    boşuna umutlanmayın gelmez...

    ayın son haftası, önümüzdeki hafta, NOEL olayınıda hesaba katarsak, OCAK ayınada kalabilir ödemeler...
  • 25-12-2009, 09:36:11
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zannediyorum IBAN bilgilerini 15'inden sonra yapan arkadaşlar için ödeme işleme girmedi. Eğer öyle bi durum var ise zaten bu ay ödeme alamazlar.Önümüzde ki ay alabilirler ancak.
    IBAN 15'inden önce girildi, hala ödeme işlemde değil ayrıca ödeme işlemde olan arkadaşların bu saate kadar yatması gerekirdi
  • 25-12-2009, 09:44:50
    Aramızdan ayrılanlar...
    iban olayı ile alakası yok çünkü geçen ay iban doğrulaması yapıldı ve az önce banka ile görüştüm herhangi bir ödeme görünmüyor buda demek oluyorki henüz eft yapılmamış citybanktan öğleden sonrada yatacağını sanmıyorum öğleden önce yatmazsa eğer .
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zannediyorum IBAN bilgilerini 15'inden sonra yapan arkadaşlar için ödeme işleme girmedi. Eğer öyle bi durum var ise zaten bu ay ödeme alamazlar.Önümüzde ki ay alabilirler ancak.
  • 25-12-2009, 09:50:18
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zannediyorum IBAN bilgilerini 15'inden sonra yapan arkadaşlar için ödeme işleme girmedi. Eğer öyle bi durum var ise zaten bu ay ödeme alamazlar.Önümüzde ki ay alabilirler ancak.
    zannetmiyorum benim bir hesap şu anda işlemde, diğerinde ise herhangi bir hareket söz konusu değil. Bu hesapların IBAN'larını aynı gün onaylattım.