iban olayı ile alakası yok çünkü geçen ay iban doğrulaması yapıldı ve az önce banka ile görüştüm herhangi bir ödeme görünmüyor buda demek oluyorki henüz eft yapılmamış citybanktan öğleden sonrada yatacağını sanmıyorum öğleden önce yatmazsa eğer .
Zannediyorum IBAN bilgilerini 15'inden sonra yapan arkadaşlar için ödeme işleme girmedi. Eğer öyle bi durum var ise zaten bu ay ödeme alamazlar.Önümüzde ki ay alabilirler ancak.