• 25-12-2009, 11:52:54
    Ödeme daha işlemde değil.

    Ödeme almayanlar, ödeme alanlara saldırmazsa iyidir :P
  • 25-12-2009, 11:55:33
    Buradaki herkes yeni IBAN numarasını girenler mi acaba arkadaşlar? IBAN numarasını giremeyenler buraya bakabilirler mi acaba?
  • 25-12-2009, 12:00:39
    XYZ
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YKB hesapta.
  • 25-12-2009, 12:04:21
    Üyeliği durduruldu
    İşbankasına geç geliyor diye garanti iban girdik bu nedir arkadaş bu seferde buraya geç geliyor nedir bu çektiğimiz çile
  • 25-12-2009, 12:05:50
    Garanti bankası - Para hesapta.
  • 25-12-2009, 12:07:24
    Ödeme işlemde ama para henüz gelmemiş yapıkredi
  • 25-12-2009, 12:07:47
    Önceden ilk bizimkisi işleme girerdi şimdi bi değişiklik yok eski kullanıcısı olduğumuz halde Acaba ne sırasına göre kontrol edilip hesaplara yansıtılıyor
  • 25-12-2009, 12:10:39
    dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki herkes yeni IBAN numarasını girenler mi acaba arkadaşlar? IBAN numarasını giremeyenler buraya bakabilirler mi acaba?
    Birileri yazılanları okurmu ya. Herkes para hesapta diyor. Konu dışı birşey yazmıyorum. Bu yazdığım da Aralık 2009 ödemeleriyle ilgili. Buradaki herkes IBAN numarasını girebilenlerdenmi oluşuyor. Girebildiyseniz hiç Çift Hesap Bilgisi sorunuyla karşılaşmadınız mı? Karşılaştıysanız IBAN numarasını girmeyi nasıl başardınız? Google yetkilileri zaten cevap vermiyor. Bari birbirimize yardımcı olalım
  • 25-12-2009, 12:11:34
    Üyeliği durduruldu
    Banka sesimi duydu garanti ödeme hesapta