dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradaki herkes yeni IBAN numarasını girenler mi acaba arkadaşlar? IBAN numarasını giremeyenler buraya bakabilirler mi acaba?
Birileri yazılanları okurmu ya. Herkes para hesapta diyor. Konu dışı birşey yazmıyorum. Bu yazdığım da Aralık 2009 ödemeleriyle ilgili. Buradaki herkes IBAN numarasını girebilenlerdenmi oluşuyor. Girebildiyseniz hiç Çift Hesap Bilgisi sorunuyla karşılaşmadınız mı? Karşılaştıysanız IBAN numarasını girmeyi nasıl başardınız? Google yetkilileri zaten cevap vermiyor. Bari birbirimize yardımcı olalım