• 25-12-2009, 12:57:44
    posetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işleme girmeyip ödeme alan varmı


    inş o şekilde almışızdır bizde. cok enteresan ya bu kadar adam seçmemesi lazım google in
  • 25-12-2009, 13:03:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    odeme kur : 1.484
  • 25-12-2009, 13:04:41
    posetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işleme girmeyip ödeme alan varmı
    bu soruyu bende merak ediyorum arkadaşlar bu şekilde ödeme alan varmı ?
  • 25-12-2009, 13:05:48
    muratcabuks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google mi Tr deki wm lerin hiç biri onların umurlarında bile değil, ne bir adresleri nede telefonları var, olan telefonlarınada zaten çıkmazlar, tüm herşeyi mail yolu ile hallederler ! yaptıkları ortada işte arkadaşlarım. Yani google türkiye dişe bişey yok alayı cacık alayı fıss bunların. En büyük numaraları ayakkabı numaralarıdır belki onuda göremiyoruz

    Yani sonuç olarak bize verilen değer diye cümle kurmak isterdim ama değer olmayınca bu cümlede kurulmuyor. Tr Wm'leri eşittir sıfır

    Umarım sorununu çözersin kardeşim.

    Kalın sağlıcakla.
    Allah sabır versin bana. Kafayı yiycem yoksa.

    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odeme kur : 1.484

    daha birkaç gün önce kur 1.52 lerdeydi. Ödemelerin erken gelmesinin sebebi de belli.
  • 25-12-2009, 13:07:02
    dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    daha birkaç gün önce kur 1.52 lerdeydi. Ödemelerin erken gelmesinin sebebi de belli.
    Ödemelerin erken gelmesinin kur ile ne ilgisi var ? Google dolar olarak gönderiyor parayı zaten, bankalar güncel kurdna TLye çevirip hesaplara geçiyor.
  • 25-12-2009, 13:10:24
    Üyeliği durduruldu
    Konya İş Bankası Para hesapta...

    kur 1.49
  • 25-12-2009, 13:10:45
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google dolar olarak gönderiyor bankalar günlük kurdan çeviriyorlar. Paranoya yapmanın anlamı yok google fazla para gelmesini istemiyor şeklinde
    paranoya değil bunun adı,
    eğer dovız kurlarına bakarsan $ parıtesının 1,48 (şu anda odeme aldığın guncel kur) seviyesini sadece 7 Aralıkta aldığını gorebılırsın. $ kaç gundur 1,50 altını gormedı zaten...
    Yanı 7 aralık kurundan odeme aldın sen.
    Gönderdiği an çevriliyor diye bir şey yok kuru neye gore hangı tarıhe nasıl hesapladıkları pek bılınmıyor.
  • 25-12-2009, 13:14:29
    Ödeme Alan Arkadaşlar Kimler?
  • 25-12-2009, 13:16:32
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paranoya değil bunun adı,
    eğer dovız kurlarına bakarsan $ parıtesının 1,48 (şu anda odeme aldığın guncel kur) seviyesini sadece 7 Aralıkta aldığını gorebılırsın. $ kaç gundur 1,50 altını gormedı zaten...
    Yanı 7 aralık kurundan odeme aldın sen.
    Gönderdiği an çevriliyor diye bir şey yok kuru neye gore hangı tarıhe nasıl hesapladıkları pek bılınmıyor.
    dolar kuru 1.50 den hesaplanmış bende, şuandada 1.50 zaten ? 7 aralık kurundan ödeme almadım yani İşleme nezaman girerse ozamanki kur oluyor ben aksini görmedim bugüne kadar zaten

    Edit = Net olarak hesapladım 1.499 dan gelmiş ödeme