Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 25-12-2009, 14:19:52Ardı Ardına Ödememi Aldım Yazan Ark. Görünce Kontrol Edeyim Dedim Ama. Hala Ödemem İşlemde...
- 25-12-2009, 14:22:11ne iş bu ya banada hala ödeme gelmedi ödeme işlemde falanda yazmadı ? yoksa kısım kısımmı yapıyor gooogle ödemeleri ?
- 25-12-2009, 14:23:49Evet, ödeme işlemde yazdıktan sonra genelde ertesi gün ödemeler geçiyor hesaba. Bugün gelmezse p.tesi bankanızla görüşünIntegraLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 14:24:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ödeme alan arkadaşlardan bazıları yazabilirmi iban giriptemi aldınız bu bir bir ikinciside ödeme işlemde yazısı varmı panelinizde ödeme alanlar için yazdım cvp verirseniz çok kişiyi aydınlatırsınız tskler
- 25-12-2009, 14:32:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.IBAN girmiştim geçen ay ve panelimde Ödeme İşlemde yazısı dün yazdı. Bugün ödeme hesabıma ulaştı.googleteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 14:35:03ödeme yapsında ne çıkarsa çıksın hala odeme islemde Garanti bankası kulllanıpda odemesi gecen varmı