ödeme alan arkadaşlardan bazıları yazabilirmi iban giriptemi aldınız bu bir bir ikinciside ödeme işlemde yazısı varmı panelinizde ödeme alanlar için yazdım cvp verirseniz çok kişiyi aydınlatırsınız tskler