Şimdi Ödeme İşlemde İbaresi Google'ilemi Alakalı Bankaylamı Burası Muamma? Çünkü Google Parayı Bankaya Gönderse Ödeme Yapıldı İbaresi Çıkmazmı? Çünkü Para Ondan Çıkmıştır Artık. Ama Ödeme İşlemde Deyince Mutlaka Sırada Bekletiliyordur. Ödeme Yapıldı Yazıp Hesapta Parayı Görmezsek Ozaman Bankayı Aramamız Gerekir. Yanlışsam Lütfen Düzeltilsin.