• 25-12-2009, 16:58:55
    Santo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba işleme almayan hesaplar ban listesinde mi ?
    Sanmam benim tek banka biri yattı biri yatmadı???
  • 25-12-2009, 16:59:07
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti bankası ödeme gelmiş teşekkürler google amca..
    ödemeniz dün akşamdan beri işlemdemiydi ? yoksa ödeme işleme girmeden mi geldi paranız ?
  • 25-12-2009, 16:59:23
    Benimde bir hesabıma ödeme geldi, diğerine gelmedi.
    Bence sebebi şu;
    Bugün ödenen paralar Google Ireland'dan geliyor. Her ay Arvato Finance'dan geliyordu.

    2. dalga ödemeleri yapılacak muhtemelen haftaya. Onları da Arvato Finance gönderecek.
    Benim tahminim bu yönde.
  • 25-12-2009, 17:00:31
    garantiden az önce ödeme alan arkadaşlar Google Ireland mı yoksa Arvato mu yatırdı ?
  • 25-12-2009, 17:01:34
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeniz dün akşamdan beri işlemdemiydi ? yoksa ödeme işleme girmeden mi geldi paranız ?
    Dün akşam üstü gibi işleme girdi.

    https://www.r10.net/1060079992-post132.html

    https://www.r10.net/1060080070-post138.html
  • 25-12-2009, 17:08:57
    E3Design adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantiden az önce ödeme alan arkadaşlar Google Ireland mı yoksa Arvato mu yatırdı ?
    Google Ireland dan gelmiş.
  • 25-12-2009, 17:09:13
    Üyeliği durduruldu
    biraz ara vermişdim ama bakıyorum turkiyede artık ekmek aslanın azinda artık tekrar basladım bende ) odeme aldım herkeze hayırlı harcamalar...
  • 25-12-2009, 18:00:35
    ilginç bi hesabıma ödeme yapildi bi hesabımda ödeme işlemde bile değil
  • 25-12-2009, 18:01:01
    18 inde banlandım ödeme bugun gelmedi acaba 5 ine kadar yatırlar mı? arkadaşlarım 3 kez banlandık yattı diyor :S ?.. bi aydınlatın lütfen..