• 25-12-2009, 22:50:21
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 30 unda gönderilmek üzere ödeme var yazıyormu??

    Ödeme alan arkadaşlar sizde bu ibare varmıydı?? bizde daha bu ibare bile çıkmadı... ödeme aldım şeklinde yarine yardımcı cevap verirseniz çok iyi olacak


    Hocam senelerdir yazıyo
  • 25-12-2009, 22:55:52
    Benim ödemede işleme girmedi :s
  • 25-12-2009, 23:08:11
    ödeme işlemde değil.. tahminen pazartesi alacağız biz. alan arkadaşlara hayırlı olsun..
  • 25-12-2009, 23:28:57
    peki çöp site listesini güncellerken iyi giderken birden neden hep 0.01 vermeye basladı tık bası ?


    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10da çok var
  • 25-12-2009, 23:39:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni sözleşmeyi onaylayınca ödeme geçmişinde "Size 30'unda ödeme var..." metni kayboldu; yerine "Ödeme nasıl yapılmaktadır?" ile ilgili metin çıktı. Para yine yatacaktır herhalde çünkü paralar Citybank'a ulaşmıştır diye düşünüyorum. İnşallah problem çıkmaz.
  • 25-12-2009, 23:57:59
    18 inde banlandım kazançlarda yatacak para yazıyordu sizce 5 ine kadar yatar mı? lütfen bir cevap..
  • 26-12-2009, 00:51:55
    alan alıyor biz neden alamıyoruz :=)
  • 26-12-2009, 00:53:46
    Turktakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 inde banlandım kazançlarda yatacak para yazıyordu sizce 5 ine kadar yatar mı? lütfen bir cevap..
    Aynı durumda yatanlar da var yatmayanlar da. Bekleyip görmek lazım.
  • 26-12-2009, 00:56:46
    checkup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki çöp site listesini güncellerken iyi giderken birden neden hep 0.01 vermeye basladı tık bası ?
    Liste kullanmanızı önermiyorum, ben kullanmıyorum mesela.